Mrs MishBubbles .


Never mind, I'll find someone like you, I wish nothing but the best for you, too Don't forget me

► Me ?
►Tutorial + Freebies+ Tips
► Friends.
► Entries ,






Template By : RazHaikalRadzi
Blogskin : RazhaikalRadzi
Re-Edit By : ME 

Older Post
love me right
Monday 1 June 2015 | 11:10 | 0COMMENTS
assalamualaikum. ohmygod guys such a long time *cries* dah lama gila tak buka blog ni dah berhabuk berlipas semua dah hahhaha mari kita berhuhu bersama ok stop it fiza. okay! now mari kita mulakan ceritanya. you know what? this year is difficult year for me. masuk form4 ni ya Allah sengsara dia bukan main lah woi. aku dapat kelas akaun addmaths. yeah addmaths. pelik lah kalau aku kata tak susah kan? but srsly nak naik pecah otak aku jawab soalan buku teks tuh baru buku teks soalan exam harituh naik gila dah aku pikir jalan kerja. serabut dia ya ampon jangan cakap lah weyh. but rasa seronok juga sebab dapat lah classmate baru and guess what? aku satu kelas dengan si jati tuh. kuat betullah jodoh aku dengan dia tuh. dr darjah 2 kelas sama sampai darjah 3 then darjah 4/5/6 tak sama form 1/2 sama balik form 3 pisah and this year we in the same class! srsly tak boleh percaya tapi baguslah takdelah aku mereput dalam kelas tuh kan? hahha kira best juga kelas tahun ni sebab ada bff kein lepastuh member semua sporting annoying and kelas ni sampai tahun depan so it will be interesting ofcrse! dan yang paling penting ketua and penolong sporting bakhang lah weyh. hahhaha diorang sempoi jee takdelah sampai gila kuasa tak g keluar apa semua en huhu. guru kelas juga paling best weyh confirm best thorbaik best dia hahhaha cikgu zul kesayangan ramai. uolls hado? tak hado kein? hahhaha dia tersangatlah sporting ko baik pulak tuh annoying juga senang cakap full package cikgu zul ni hahhahah sayang cikgu zul HAHAHHAHHA k. cerita dia sekarang ni aku TERfall dekat sorang mamat ni. alahai dia cute sangat weyh. buat aku gelak sentiasa. tapi suka2 aku dekat dia pon still aku annoying dengan dia sebab tak tahu lah dia gila agaknya. HAHA dia suka sangat buat loya buruk apa semua. time exam pon dia bedal loya buruk dengan cikgu jangan cakap lah kan bertubi bertan dia bagi. tapi.... dia pandai weyh cant deny. addmath dia power srs aku rasa macam nk menangis tengok markah dia haih sedihlah nok. dia cute sangat weyh cute. aku taknak kata dia handsome even dia memang handsome sbb dia cute!!! cute terlebih cute gelak macam ayam sampai ada orang kata suara dia macam kartun. hahahha alahai dia baik sangatlah i kennot cemana tak fall dekat dia? hahhaha aku minat gitu2 jee mamat ni takdelah sampai nak cp apa semua. cuma minat keperibadian dia. he's so cute ohmygod i cant stop calling him cute. hahha walaubagaimanapun,( cewah ayat bahasa melayu sungguh kein hahhah) apa yang aku nak capai sekarang ni is dapat happykan family aku. aku nak belajar dulu focus on that thing jee malas dah nak pikir benda lain. aku kena berdikari. mak dengan ayah dah takde so aku tak boleh nak bergantung dekat akak jee susahlah dia pon ada family so sekarang aku kena usaha untuk jadi lebih baik dari hari ke hari. aku minta Allah permudahkan jalan aku, permudahkan hidup aku hidup family aku. insyaAllah dengan izin aku boleh berjaya kalau aku usaha dan aku berdoa. so thats it i think? hahaha. goodnight everyone. xoxo sya!