Mrs MishBubbles .


Never mind, I'll find someone like you, I wish nothing but the best for you, too Don't forget me

► Me ?
►Tutorial + Freebies+ Tips
► Friends.
► Entries ,






Template By : RazHaikalRadzi
Blogskin : RazhaikalRadzi
Re-Edit By : ME 

Older Post | Newer Post
end of the year ;'*
Monday 30 December 2013 | 11:19 | 0COMMENTS
hallo2!! dh lme x edit blog woooo..hehe hr nie last day for 2013.. 31/12/2013.. sepanjang thn nie bnyak benda yg jd... psl kwn,family.. bnyak sngat.. tp bleh dikatakan thn nie happy dr thn lps.. bdk2 klas 2 dee semua sporting/gila/mintak penyepak kaki semua ade.. haha XD thn nie jamuan klas kiterang yg buat semua benda sendiri.. kutip duit klas sendiri.. ambik mknan sendiri beli brg sendiri.. smpai hrtuh kluar semata2 nk beli air ape semua.. haha XD mmg semangat melampau kiterang.. bju kelas pon bdk klas kiterang yg order sendiri..bile buat benda2 mcm nie sendiri rse puas happy sbb semua benda yg rncang jd.. mula2 mmg x expect benda nie jd.. but last2 alhamdullilah jd.. happy gila sbb even diorang mengadu itu nie tp diorang okay jugak dgn mknan n hadiah yg kiterang bg ape semua.. waktu jamuan kelas akhir thn hrtuh mmg boleh dikatakan happy sngat2 sbb semua have fun tngkap gmbar lh ape lh semua.. just ade lh beberapa org ngeng skit x nk join kiterang -.- hahahha n waktu last day skolah hrtuh kiterang menangis puas2 sbb mila pindah.. ya allah.. aku x thu nk ckp ape waktu last day hrtuh.. aku nangis jee.. aku buat surat tuk mila.. mcm2 aku tls hrtuh..tp benda yg aku asyik ckp n tls dlm surat tuh.. "kau jgn lpe aku tau?" hmm.. mila aku rindu kau sngat2.. hrtuh kau dtg kl x dpt nk jumpe kau sbb hujan.. kau asyik ckp nk skolah sini balik jee.. aku mmg nk nangis jee bila kau ckp cemtuh.. aku slalu crita mslh aku kt kau.. slalu gosip2 ngan kau.. klau aku kene palau ke ape semua.. kau yg tlg aku dgr aku crita ape semua.. aku mmg rindu sngat sngat sngat dkt kau.. x thu nk ckp mcm mne dh aku rindu dkt kau.. klau aku bleh skolah kt klantan tuh dh lme aku pergi doh.. haihh aku hrp kau jgn lpe kiterang kt sni.. kiterang slalu ingta kau.. n aku hrp kau jumpa kwn yg mcm kiterang kt sne.. ;') aku syg kau ;* n thn nie jugak lh plg bnyak hang out ngan member n family.. tuh yg pokai tuh.. haha XD.Td member pergi skolah tgk result for klas nanti dh kluar.. kiterang semua nk klas ttp but nk buat mcm mne.. kiterang semua pecah.. yg ade pon brape org jee yg klas sme.. mmg rse nk menangis bile thu klas tukar.. haihh.. aku hrp sngat.. even kite klas lain pon.. kita kene rpt mcm biasa tau? klau bleh rehat sesame... kita rehat sesame.. klau bleh study skali.. kita study skali.. aku x thu lh mcm mne klau x de bdk2 2 dee yg prangai mmg x bleh nk ckp mcm mne gila dia ._. hahahhahha thn nie aku bnyak sngat main dr result okay aku jd teruk.. hmm.. azam thn nie x tercapai mcm mne nk capai azam bru? haihh.. aku hrp thn bru nie dpt lh aku nie srs n fokus skit blajar even aku x confident aku bleh srs ke x.. hahha for member2 yg baik lagi cute comel lawa cntik handsome bergaya semua tuh.. aku hrp korang happy lh for thn bru nie.. aku slalu doakan kejayaan korang.. insyaAllah klau kita usaha kita dpt lh ape yg kita nk tuh... walaupon thn nie bg aku sedih skit sbb ade mslh family ape semua.. aku ttp happy.. last word.. aku syg korang sngat.. ingat bestfriend till jannah insyaAllah kay? sooo even blom new year lg.. aku ucap jee lh awl2 eh? happy new year n have fun dgn thn bru yg mungkin akn jd lebih baik dr thn2 yg sebelum nie.. okayyyyy bye2 assalamualaikum.. xoxo sya *buat peace* saranghae~ haha xp