Mrs MishBubbles .


Never mind, I'll find someone like you, I wish nothing but the best for you, too Don't forget me

► Me ?
►Tutorial + Freebies+ Tips
► Friends.
► Entries ,






Template By : RazHaikalRadzi
Blogskin : RazhaikalRadzi
Re-Edit By : ME 

Older Post | Newer Post
friends ever~ insyallah~ :'*
Tuesday 23 July 2013 | 14:58 | 0COMMENTS

assalamualaikum~ ;) holla~~~ hey diorang nie.. blom pindah lg.. tp aku mcm nk pindah dh.. mmg nk aku pindah eh? yer lh en.... hahaha jk kay~ hmmm.. korang nie.. jgn ah sedey2 doh.. aku puk kang.. like i said.. (speaking kau!) hahah kau hado? hahah XD... klau korang happy aku happy.. klau korang sedih aku pon sedih.. so klau korang x nk aku sedih jgn sedih au? :p hahaha mcm korang kesah plak klau aku sedih ke x.. kay jk lg.. xp  jgn mrh~ hehehhe mila kte kt aku jgn pindah.. tp die pindah x pe plak.. hey~ ambik air kau kang.. hahaha FATIN!!! kau x yah ah tls post cemtuh doh.. kau mmg suke en tgk aku ngan mila sedih? kiterang nie berjiwa lembut halus bak kain sutera.. ceh,, dipersilakan cr baldi skang.. kahkahkah.. x) but mmg kenyatann kami berjiwa lembut.. hahhaha kau nie~ jgn ah cenni doh.. klau kau cenni.. nanti syampu mrh.. :'* hahhaha nanti die tnyer kiterang knpe kau nangis... kiterang plak kene mrh ngan die.. hahhah klau kau syg kiterang no sad2!! hohoh teruk BI aku.. xp.. aku bls balik ape yg fatin tls kt post die.. aku bkn nk tinggal kau.. tp terpakse beb.. sorry about that..sama2.. aku x kesah.. kau slalu crite kt aku kn? aku ske bhai dgr crite kau.. hahah best jee.. lg2 psl SYAMPU!!! hahha smpai jeles aku kau thu x? korang sweet gile gilos.. hahhha btw.. mmg lh aku lyn kau.. kau member aku kn? klau kau musuh aku.. aku x lyn doh.. hahhah spe kte aku gelak2 tp aku sedih kt dlm? aku sedih luar gelak dlm eh... haha sme je lh kn? -_- hahhhaha insyallah.. klau aku nk crite nanti aku crite.. tp buat mse nie... x de pape lg.. ^^ kau nie en.. sempat lg perli aku an? sepak kang.. insyallah beb.. klau ade rezeki.. jumpe lh kite nanti.. mesti beshh an? :p haha teringin pulok looo saya~ hohoho ujian allah beb.. kite x bleh nk ubah.... klau allah kte mcm tu mcm tu lh jd... klau mcm nie.. mcm nie lh jd.. aku x kn sekali2 pon lpe kau beb.. (klau aku x accident hilang ingatan lh) hehheeh ehey~ x bermakna klau aku pindah.. aku x leh kcau kau.. hr2 aku kcau kau nanti.. tp crite ah ape yg jd kt sini klau aku x de nanti kay? n kau nk kcau aku psl pe? uncle? -,- tu ah psl.. nanti x dgr dh korang ejek aku.. lg2 daniel.. x abes2 *baling penyapu* hahaha n aku akn slalu gelak klau aku ingat psl kau.. sbb kau ah aku slalu senyum jee.. sbb waktu math aku ddk dpn mesti bising gilo... hahhaha wc syg.. :'* bnyak kau pnyer syang pm.. kau yg aku sygkan dgn syampu jap g.. hahhha.. kkkkkkk~ now about org utan nie.. nie lg sorang wt aku nangis waktu2 sahur gini.. -_- hahhah korang nie en!!! aku blom pindah lg duh.. mcm nk jee aku pindah.. hahah eh mak cik! kau risau psl sepet kau je.. x yah risau psl aku.. hahhahha sepet an lg penting dr aku.. hahha jkjk kau teruskan plan kau psl sepet tuh.. but.. aku join maa ape yg najwa ngan fatin nk wt.. heheh aku kn kejam.. muahhahhaha *evil augh* terima kasih ku ucapkan padamu~ hahahha bru thu ke aku comel weh? sedih ah cemnie.. semua org kte aku comel.. (dlm mimpi jee) hahahhah xD brutal? pe kejadahnyer woi~ ahhah ye2 jee nangis.. skali ske mcm org gila kau kt umah.. k jk.. :b smpai hati kau pnggil aku bongok.. tp kesah habis aku.. hahahha budak? manyak cntik pnggil aku budak.. aku kakak kau eh.. ingat skit! hahhaha xp ye2 jee kau oh.. gebang~ hahaha ape nie PM2???? kau ngan fatin mmg nk kene ngan aku en? siap nanti korang kt skolah.. aku tibai abes2.. hahah maybe beb!!yess.. i will remember that moment.. i just wanna fill this moment~ k x thu lirik die cmne.. x) kau menyampah2 pon ske an sebut nme die.. hahha spe sruh kau nangis psl uncle hr tuh.. hahahha lol... hahhaa aku syg kt kau jugak.. FATIN N AIN.. AKU SYG KORANG.. :'* udah~ smpai disini ajaa donggggg hae... hujah saya~ hahah ade plak donghae kt situ.. biasa lh laki saya.. hahha :* smbung lain kali kay? bye2~ xoxo sya! haahha continue...